WCC
(Wedding Content Creator)
En "content creator" er en som spesialiserer seg på å lage og dele innhold fra eventet/bryllupet ditt. Dette inkluderer en kombinasjon av bilder, videoer, tekst, og annen kreativt materiale som kan deles kort tid etter hendelsen.
Hva gjør en content creator?
En content creator spiller en viktig rolle i å fange og dele de mest minneverdige øyeblikkene fra bryllupet ditt på en engasjerende måte.
Vi kan leverer candid og bak-kulissene innhold som dere kan dele selv på sosiale medier. En stor fordel er rask levering av redigert innhold, slik at du kan dele minnene med venner og familie mens de fortsatt er ferske.
Hvorfor investere i en event/wedding content creator?
Å investere i en event/wedding content creator kan være svært fordelaktig av flere grunner. For det første, får du høydepunktene fra bryllupet tilsendt allerede innen 48 timer etter bryllupet deres. Vi leverer også ferdigredigerte Reels innen 7-14 dager som dere kan dele på deres SoMe plattformer.
Dette reduserer stresset for dere og lar dere få en mobilfri vielse og fest der gjestene kun kan fokusere på dere og være tilstede fullt og helt.
Videre fanger vi uformelle og spontane øyeblikk som kanskje ikke blir fanget opp av en fotograf eller videograf, noe som gir en rikere og mer variert dokumentasjon av dagen.
Hva er forskjellen mellom en event/wedding content creator, fotograf og videograf?
En fotograf spesialiserer seg på å ta høykvalitets stillbilder, med fokus på å fange viktige øyeblikk, portretter og detaljer fra eventet/bryllupet. Disse bildene blir deretter redigert og levert i et fysisk eller digitalt album. Leveringstiden her kan også være opptil 8 +- uker hos mange, spesielt i høysesong.
En videograf lager lengre videoopptak av bryllupet, inkludert seremonien, taler og andre viktige hendelser. Disse opptakene redigeres sammen til en event/bryllupsvideo som forteller en sammenhengende historie. Også her er det lenger leveringstid.
En content creator fokuserer derimot på sanntids og kortformat innhold, spesielt for sosiale medier. De fanger øyeblikkene raskt, og skaper engasjerende innhold som kan brukes på plattformer som Instagram, Facebook og TikTok.
For å tilby tjenester tilpasset deres behov og preferanser, gjennomfører vi et planleggingsmøte før eventet/bryllupet. Vi jobber med dere for å forstå preferanser for sosiale medier og innholdsstil, og planlegger hvordan innholdet skal skapes og deles.
Vi bruker iPhone 15 pro max, droner for luftopptak om mulig og action-kameraer for actionfylte øyeblikk, og mobilredigeringsapper for rask publiseringsmulighet.
Har dere videograf og/eller fotograf vil vi samarbeide med dem for å sikre at viktige øyeblikk blir fanget fra ulike perspektiver. Vi koordinerer tidsplaner for å sikre at spesifikke øyeblikk, som kutting av bryllupskake og første dans, fanges, og deler klipp for å sikre konsistent og høy kvalitet.
Å ha en content creator gir en moderne og dynamisk dimensjon til din dokumentasjon, gir umiddelbar tilgang til minneverdige øyeblikk, og hjelper med å dele din spesielle dag med et bredere publikum på en profesjonell og engasjerende måte.
Wedding Content Creator Heldag
1 Content Creator (1 ekstra content creator +10.000,-)
Bli kjent- og planleggingsmøte
Inntil 10 timer sammenlagt
1 Recap fra dagen + 2-3 ferdigredigerte kortere Reels, klar til publisering på deres SoMe, mulig flere om det er mye aktivitet i løpet av dagen. Leveres innen 7 dager etter bryllupet
Alt av bilder og filmsnutter tatt på dagen levert innen 48 timer.
15.000,- (ord.pris 20.000,-)
(Gjelder for bryllup i 2025)
Wedding Content Creator Halvdag
1 Content Creator (1 ekstra content creator +8.000)
Bli kjent- og planleggingsmøte
Inntil 6 timer sammenlagt
Recap fra dagen + 1-2 ferdigredigerte kortere Reels klar til publisering på deres SoMe, mulig flere om det er mye aktivitet i løpet av dagen. Leveres innen 7 dager etter bryllupet
Alt av bilder og filmsnutter tatt på dagen levert innen 48 timer.
12.000,- (ord.pris 15.000,-)
(Gjelder for bryllup i 2025)